Translate

duminică, 1 aprilie 2018

PASCALĂ

" - Mami, de ce ești tristă Uite, copacii au înflorit, iarba e verde! E o zi așa frumoasă! 
- Foarte frumoasă, puiul meu.
 - Și oamenii, mami, oamenii! Sunt minunați -mi-au pus fundă roșie, mă iau în brațe, mă mângâie și mă pupă! Oamenii mă iubesc, mami! - ...
 - Mamiii! Zâmbește! 
- Zâmbesc, puiul meu, zâmbesc.
 - Ba nu! Mami, tu plângi... De ce plângi, mami 
 - De ziua asta frumoasă. Și de cât te iubesc oamenii, puiul meu.

 " Oamenii, cea mai teribilă specie😔

 PS: Si tu poti alege sa celebrezi in acest an viata si bucuria, schimbarea acestei lumi tine de fiecare dintre noi ! 💖💖💖

(e un copypast, mie nu mi-ar fi trecut prin cap, bă chiar am inventat la un moment dat, că aș fi alergic la carnea de miel)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

-Let me know, if you want out more details about what I wrote, or have something to say, leave a post in the comments box, !