Translate

luni, 30 septembrie 2019

TRANSPORTUL DE PERSOANE vs ERA DIGITALA

  Încerc o introducere ce prezintă similitudini evidente ca și scop final, eficientizarea colectării sumelor de bani ce fac obiectul eliminării fraudelor fiscale de orice fel.
  Cu relativ ceva timp în urma, agenții comerciali, la nivel național au fost obligați să folosească în activitatea comercială directă, case de marcat fiscalizate. Impactul a fost unul scontat, eliminarea fraudei prin control centralizat, electronic. Bine că ne întâlnim frecvent și cu agenți ce nu prea au înțeles acest cadru și continuă fraudarea bugetului de stat prin neeliberarea bonurilor fiscale, nu este un secret, în general crâșmele, cafenelele, chiar și unele magazinașe cu regim special* uita să elibereze bon.
  Oricum una peste alta volumul colectării TVA a stabilit o creștere vizibilă.

  SĂ REVENIM LA IDEEA TEMEI PROPUSE

  Observăm că pe zona privată, in speță TAXI, au fost introduse dispozitive cu fiscalizare directă, care însă nu elimină complet frauda, fiind acționate manual pot cu ușurință crea și posibilitatea să nu fie folosite.
  În acest punct aduc în discuție cardurile de la metroul Bucureștean. Vrei să circuli le încarci* cu o sumă de bani, după care la fiecare călătorie îl introduci în cititorul de la intrare și cam asta e tot, nu tu bani, nu tu blat.

  În cazul orașului nostru avem montate pe mijloacele de transport în comun, deținute de municipalitate, tot niște dispozitive de eliberare a biletelor fiscale de calătorie, manual, care după cum mai toată lumea a observat, nu sunt folosite 100%, adik domnii șoferi își trag dreptul de jmecher ori de câte ori se consideră in siguranță, (telefoanele zbârnâie mai ceva ca la 112). deci folosirea unui sistem de plată cu card ar cam elibera băieții deștepți* de stresul banilor, predarea lor la sfârșit de tură și câte și mai câte situații ce implică activități sporuite* corespunzător, de unde profitul direct, obținut de această societate ar intra pe făgașul normalității mult dorite.

  Până una alta, municipalitatea a semnat recent un contract de finanțare Europeană ce are drept scop modernizarea a 80 de stații de așteptare/autobuz, unde în comentarii se regăsesc și cifre de 60.000 Euro per stație, cu toate dotarile, de la aparate de eliberarea tichetelor pîna la un sistem digital de afișare interactiv, toate acestea fiind alimentate de la panouri ☀️.
 
  Din poza oferită ca exemplu într-o primă fază iese în evidență spațiul oferit de aceste stații, călătorilor în cazul zilelor cu intemperii, vînt, ploaie, ninsoare, ce este cam redus dacă nu chiar minuscul dea binelea. 👎

Imaginea oferită orientativ


 
  Vedem la o privire superficială ca spațiul poate oferi adapost doar pentru 3/4 persoane.
  După cum cei ce folosesc acest mod de transport, știu, pe la noi pe lângă soare, vânt, ploaie și în sezon, ninsori, mai avem și șoferi iresponsabili ce trec in viteză prin dreptul stațiilor unde in caz de vreme rea se traduce prin, te face din cap până'n picioare.
  Un spațiu unde se pot adăposti circa 10 persoane cu un acoperiș generos și un perete montat pe direcția vântului ar fi de salutat.
  Mă tem că avem deja experiența băncilor stradale montate la soare, așa că nu ar mai mira pe nimeni ca și această investiție să fie la fel de bine gândită ❗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

-Let me know, if you want out more details about what I wrote, or have something to say, leave a post in the comments box, !