Translate

sâmbătă, 30 iunie 2018

EFECTUL "FACEBOOK" vs confidențialitate

La fel ca și Google Amazon si Alexa Smart assistance, "mai nou" 😎 și Facebook poate iniția înregistrare ambientală, fără înștiințarea utilizatorilor, pentru a putea oferi servicii personalizate 😂😂😂😂😂
Nici cei de la Microsoft nu sunt străini de subiect. În acest sens am urmărit pe You tube un tutorial unde un tip arăta cum laptopul trimite ceea ce se vorbește, mai exact; dintr-o primă fază tipul arată o coală de hârtie pe care scria ceva fără să pronunțe, inițiază o căutare pe Google să vadă ce reclame apar, toate fără excepție nu aveau nici o legătură cu ce scria pe foaia de hârtie, după care începe, circa un minut, să vorbească în legătură cu ceea ce scria pe foaia de hârtie. Minune!!! La reinițierea căutării pe Google, ca prin minune reclamele făceau trimitere exact la ceea ce el discutase.

Așa că termenul de confidențialitate este de departe, "praf în ochiii gusturilor" pe față 😎

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

-Let me know, if you want out more details about what I wrote, or have something to say, leave a post in the comments box, !