AVERTISMENT

Acest site folosește "biscuiti" pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul.
Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea biscuitilor*.

Translate

REALITATEA AUGUMENTATA

  Vorbim despre un mod prin care utilizatorul are la dispozitie o masiva baze de date ce pot suprapune, in completare, imagini si date cu referire stricta la subiectul vizat.
  Realitatea augmentata (AR) este un instrument grozav de vizualizare, care plaseaza produsul tau virtual in mainile audientei, oricand si oriunde!
Am ajuns la concluzia ca aplicatiile AR care se bazeaza pe ultima tehnologie din domeniu pot sa fie folosite in atat de multe domenii! Trecand de la marketing si educatie, pana la diferite evenimente si chiar muzee, aceasta interactiune reprezinta doar valoare adaugata pentru brandul tau. Ba, mai mult, putem sa implementam aplicatiile pe dispozitive mobile, atat bazate pe Android, cat si pe iOS.


Recunoasterea obiectelor 3D


Diferita fata de tehnologia AR bazata pe markeri, acest software proceseaza modelul 3D si ii da posibilitatea de a se preta unor noi aplicatii si functionalitati in mediul virtual. Publicul poate sa “scaneze” obiectul din fata lui si apoi sa interactioneze cu modelul 3D asa cum doreste!
 

AR care capteaza miscarile


Sistemele de urmarile a miscarilor si gesturilor permit utilizatorilor sa controleze sau sa interactioneze direct cu un continut 3D pe care il vad pe un ecran. Suntem mini-genii in sistemele software care recunosc orice fel de forma si o redau in continut 3D virtual. E ca si un avatar. De fapt, este tocmai un avatar cu intregul continut suprapus pe utilizator!




AR bazata pe markeri


Totusi, te-ai gandit vreodata, pe langa evidenta conectivitate pe care o ofera, cat de multe oportunitati deschide pentru activarea brandului? Vorbim aici despre descoperirea unor noi obiecte, vizualizarea de continut animat, controlarea unei masini virtuale, cerul e limita!

Avand ca marker o fotografie statica sau o grafica utilizata mai demult in marketing, poti sa le dai viata, combinandu-le cu realitatea augmentata– si cu o targetare mult mai precisa!

AR in viziunea Google


În ultima vreme, s-a vorbit foarte mult despre realitatea virtuală, dar nu am mai auzit foarte multe despre realitatea augmentată. S-ar părea că Google nu a renunțat la acest vis, iar viitoarea aplicație pentru cameră din Android ar putea integra în mod standard o astfel de funcție.

Când Google a prezentat ochelarii Google Glass, realitatea augmentată a devenit de interes pentru multe companii. Unele dintre cele mai reușite campanii publicitare din acea vreme se bazau pe tehnologia realității augmentate, iar aceasta a fost folosită și în scopuri educative.

Un nou zvon vorbește despre posibila introducere a unei astfel de funcții în aplicația pentru cameră de pe smartphone-urile cu Android. Dacă acesta se adeverește, Google ar  putea implementa tehnologiile din Google Goggles pentru a oferi informații relevante.

Google Goggles este  o aplicație  lansată  în 2009, menită să te ajute să faci căutări pe bază de imagini. De exemplu, fotografiezi un tablou dintr-un muzeu și primești detalii despre  el sau despre autor. Sau dacă vezi un semn în altă limbă, îl fotografiezi și primești traducerea.

Noua aplicație pentru cameră la care ar lucra Google ar putea face asta și pe bucăți de imagine și ar putea oferi utilizatorilor informații relevante pe display, suprapunându-le peste ce vede camera în mediul înconjurător. De exemplu, dacă utilizatorul ar îndrepta camera spre un restaurant și ar face o poză, ar putea avea acces la meniu sau la datele de contact.

Informațiile vin de la Android Authority, iar sursele susțin că această tehnologie a fost testată și pe dispozitive purtabile, însemnând că am putea vedea noi gadgeturi de realitate virtuală sau realitate augmentată de la Google.

Persoane Din Cercurile Google+