Translate

sâmbătă, 12 septembrie 2015

CU TELEVIZORUL PE INTERNET

 Mai sa fie, sa ai "all in one"intr-un televizor. Auzisem eu ceva dar asta'i prea de tot. N-am avut rabdare sa testez decat Youtub'ul am setat Tv'ul (canale,audio,video...etc) si m-am si apucat sa dau sfoara'n tara*.



 Sincer in afara ca este un LG led, smart, 81cm, model=32lf630v. Hbar n'am de performante, l-am testat la fata locului, pa si la revedere.
 Acest articol il fac, dealtfel, de pe TV :)))))
 Asa ca i-am cuplat o tastatura logitec pe  USB, simpla,  si un mauce NGS wifi si mai am un USB liber si 3 HDMI'uri.
 Cum nu l-am prea butonit* internetul i l-am dat prin cablu, ramane sa vad unde e wifi'ul mai tarziu.
 Cred ca am sa formatez un Flash USB de 8Gb si il intep in ultimul USB, pentru memorie extinsa.
 Am rezolvat-o si cu memoria extimsa, de pe Memory Flash doar citeste multimedia, pentru varianta cu ceva memorie extinsa i-mi trebuie neaparat un HDD extern, soarta, oricum merge bine, aceasta completare o fac tot stand pe web cu televizorul :))))
 E nevoie de HDD extern, oricum, pentru a desavarsitreaba, adik sa vezi un PDF sau sa salvezi un fisier. Deci ca sa deschizi un PDF trebuie sa il descarci, fara HDD nu descarci nimic, deci nu vezi documentul.
 Si vad ca mai are o dambla*, cupleaza si tastatura virtuala chiar si cand cea USB este cuplata si trebuie sa dai cateva spatii sa dispara, un fleac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

-Let me know, if you want out more details about what I wrote, or have something to say, leave a post in the comments box, !