AVERTISMENT

Acest site folosește "biscuiti" pentru a oferi servicii, pentru a personaliza anunțuri și pentru a analiza traficul.
Dacă folosiți acest site, sunteți de acord cu utilizarea biscuitilor*.

Translate

Despre Dieta si Alimentatia Sanatoasa in General

  Dieta unei alimentatii sanatoase,
 in viata unui sportiv, este una si aceasi cu alimentatia echilibrata.
  Pentru cei ce nu duc o viata sportiva termenul capata o conotatie medicala si anume pe cea de regim alimentar, care este de fapt unul si acelasi lucru dar privit din unghiuri diferite 
  In fapt sportivii sunt obligati sa duca o viata sanatoasa tocmai pentru ca organismul lor sa poata face fata cu succes efortului fizic si mental in mod natural si cu randament maxim.De unde si ideea conform careia un sportiv nu trebuie sa fumeze nu trebuie sa consume alcool dar mai ales trebuie sa se odihneasca suficient pentru ca organismul prin aceasta sa isi poata regenera rezervele de energie.
  Si aici se pune intrebarea;
  De ce sa nu procedeze asa si un om care nu practica sportul de performanta si nu ma pot abtine sa nu dau un raspuns evident; Pai in acest caz ar dispara tot felul de afectiuni si implicit nevoia de medici de une reiese ca un lant intreg, generator de profituri astronomice, ar disparea si el. [EiCeZici?].
dar sa continui cu BARBA introductiva
  Carbohidratii sunt alcatuiti din carbon, oxigen si  hidrogen si mai sunt cunoscuti si sub denumirea de glucide   continute de zaharuri, fainoase si fibre vegetale. Carbohidratii au 4 kilocalorii pe gram. Studiile arata ca; daca mananci ceva care contine 20 g de carbohidrati, vei ingera 80 Kcal. O kilocalorie este necesarul de energie pentru a ridica temperatura unui litru de apa cu un grad celsius. Carbohidratii sunt principala noastra sursa de energie. Daca in acest moment nu ai avea carbohidrati in organism, probabil ca ai merge ca un somnambul, asta daca ai reusi sa mergi.



   Creierul are nevoie de carbohidrati ca sa functioneze normal dar si de corpi cetonici [detalii in clip] iar muschii nostrii au nevoie de carbohidrati [polimeri ai glucozei] atunci cand fac un efort intens. Este important sa se consume destui carbohidrati pentru ca, in lipsa lor organismul poate epiuiza glicogenul din ficat in aproximativ 18 ore.

   Glicogenul este o polizaharida alba si fara gust. Glicogenul, ce se afla in ficat, formeaza o rezerva de energie.
   Daca nu mancati destul de multi carbohidrati atunci organismul va fii nevoit sa si-i procure singur. Si va face asta folosind proteinele. Dupa cum stiti, aveti nevoie de proteine pentru a construi masa musculara. Ideea este ca daca nu consumati destui carbohidrati ve-ti fii trasi inapoi.

   Exista doua tipuri de carbohidrati. Simplii si complecsi. Carbohidratii simplii se gasesc in alimente precum mierea, dulciurile rafinate si sucuri, fiind rapid digerati si utilizabili imediat pentru energie. Acesti carbohidrati ridica rapid nivelul glicemiei (glucoza din sange). Carbohidratii complecsi necesita un timp mai lung pentru a fi digerati si se gasesc in alimente precum cerealele integrale, legumele si fructele. Digestia si absorbtia lor se produce mai lent decat in cazul carbohidratilor simplii, ceea ce nu produce un raspuns insulinic atat de rapid. Carbohidratii complecsi sunt desfacuti pana la forma de monozaharide pentru a putea fi utilizati de catre celule.

   Ceea ce este important de retinut despre carbohidrati:

 1-50% din enrgia noastra vine de la ei;
 2- Ajuta la prevenirea catabolismului;
 3-Exista carbohidrati simplii si complecsi;
 4-Cei simplii dau energie imediata si in mod exploziv,
cei complecsi
 5-Dau energie treptat, pe o mai lunga perioada de timp;
 5-1 gram de carboidrati are 4 kilocalorii;

  Partea de rezistenta a acestui articol o reprezinta insa urmatorul clip [audio] care este in fapt inregistrarea unei emisiuni radio in care un cunoscut Profesor de Fitnes, in persoana Dlui. Cristian Margarit, dezvaluie ceteva secrete spectaculoase .
  Deruleaza partea muzicala de la inceput pentru a ajunge la subiect!



   Desi cele expuse mai sus  sunt adevarate, exista adepati si a consumului scazut de carbohidrati, folosind  grasimile ca si sursa de energie. Toate teoriile au fundamente stiintifice intemeiate, asa ca ambele sunt aplicabile. Care functioneaza mai bine pentru tine ramane decizia ta. Cheia este sa experimentezi, pana descoperi combinatia optima pentru tine.

========================

B@zarPc - Pagina de anunturi.


Placi Tuner Tv [Bulk]

 Detalii/drivere/pret : AICI !


Persoane Din Cercurile Google+